onsdag , snart helg igen då wey

Heej bloggen ! ska ta en liten sammanfattning om helgen, eftersom jag har varit för dålig att skriva här...
I fredags vart det förkrök hemma hos Robin i Årsta sedan utgång och Björn Rosenström. Det var den roligaste kvällen på länge, kom hem runt halv fem och somnade bums av en aningen för mkt alkhol i kroppen.
Lördagen  med johanna sen var det bara att tagga om till Sannas 20 års ferre, som ägde rum på lördagskvällen. Sjukt roligt var det där också , och söndagen avslutades med bio med linn, johanna, johan, fredrik, robin och pontus! En underbar helg ! Dock fick den sina konsekvenser, har fått en rikitgt basröst, och en skit dryg hosta. Så inatt somna jag inte för ens halv 4 :O , där fick man för man var ute och rännde två kvällar i rad haha. Men värt var det. På fredag kör vi igen och då blir det  Karaoke Schalgerkväll hemma hos mig :D .

Nu ska jag dricka min efterlängtade kaffe så jag piggnar till någon gång. Pusss på er




Kommentarer
Postat av: Johannaaa:D

HAHah sjukt vilkemn grym helg. vi är taggade tills fredag. Killarna mot tjejerna på singstar! ;D

2010-03-31 @ 10:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0