onsdag ,3 dagar kvar till helg




Godmorgon! Är uppe med tuppen för ska till Gymmet och bränna lite fettt innan jobbet, kan behövas efersom jag smocka i mej typ hela fågelsången igår :O farligt att jobba på ett cafe säger jag bara. plus att jag är galet sugen  på sushi!!! Jag måste ha sushi, planerna var egentligen att Malin och jag skulle käka det ikväll till midddag ikväll efter jobbet , men planerna ändrades eftersom hon måste packa till norge! Hon åker ju bara om 2 dagar kvinnan :(.
Så jag funderar på att tvinga pappsen att skjutsa mej till mitt favorit sushi hak i Eriksberg och sen tillbaka hem mihiiii, vi får väl se ;) Nej nu ska jag pysa . Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0