måndag

Godmorgon! En ny vecka ,nya tag. Hela helgen har bestått av jobb och övningskörning. Igår hann jag även umgås lite med Dennis! Vi kollade på en annan del av köping och Johan Falk som har börjat gått varje söndag :D älskart!
Om ca 2 timmar kommer Linnsan hit :D mamma ska nämligen klippa sötisen och efter det ska jag ner till fågel och jobba, det är min första dag på Fååågel idag som Fast anställd wioooo ;) . Så inga mer helger , utan nu blire det mån-fre som jag har längtat! Så mkt skönare. Och imorn ska jag även köpa en ny kamera eftersom jag pajja min för hur längesen som helst! Så snart kommer det bli nya bilder i bloggen ;) och inte gamla. Puss på er

Kommentarer
Postat av: nicky

jag undrar vad DU tycker är den bästa känslan: NJUTNINGEN I SEX ( BÄSTA SEXET, du avgör själv.. med ngn spec tjej /kille eller miljö elr någon typ av sex fetisch du gillar kasnke ) eller FÖRSTA kärleks känslan?

Vilken njuter man mest av? svara ärligt

2010-01-11 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0