Malin has left the building

Godmorgon! Igår var Malins sista dag på fågel, så tråkigt :(! Först Bettan och nu Malin, vad kommer jag ta mej till på jobbet utan mina två fina vänner! Men jag överlever nog på ett elller annat vis. Idag är det iaf fredag , och hur skönt är inte det!? Jag tycker den här veckan har rusat fram känns nyligen som det var helg, men inte hänger jag läpp för det tvärtom . Idag ska jag fixa det ena med det andra. Tänkte svänga förbi gymmet en sväng på morgonen eftersom jag har varit alldeles lat på den sidan, sen ska jag föröska hitta något snyggt att ha på mej tills imorgon + en present till Malin. Hon åker nämligen till Norge nästa vecka och så fyller hon år på lördag , så vi ska ha en födelsedags/avskeds fest för henne imorn ;) kommer bli dunder!!
Nu skriker min mage efter mat! så bäst jag rullar ut mot köket!
Have a great day
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0