Åh jag saknar!!!!!!!!!!!!!!



Tänk att man kan sakna en tid i sitt liv så sjukt mycket! Jag kommer aldrig glömma när bilden togs, för jag var så jäkla lycklig! Jag kommer ihåg hur allting var så lätt det var underbart , jag skulle göra vad som helst för att leva om den tiden. När jag lyssnar på låten blir jag helt varm i kroppen och jag förknippar den med lycka. Men ändå ledsen på samma gång , för det var med dej som inte finns kvar här med mej jag delade lyckan med.

Men det är ett avslutat kapitel, ett fint kapitel


I think about you in the summertime,
And all the good times we had, baby,
Been a few years and I can't deny,
The thought of you still makes me crazy,
I think about you in the summertime,
I'm sittin' here in the sun with you on my mind.
You're my, my summertime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0