20.32

tjenaaare!
Min dag har varit lång, började med ett träningspass på nautlius som gick som smort! Efter det blev det lunch med älskade johanna, sen jobbade jag halv 2 till halv 8 :) har varit en sjuk dag , garvat sönder mej på jobbet, ibland är mina vänner så klockrena så jag dööööör haha.

Dagens konstigaste konverstation :O Jag skulle plocka bort en bricka där det var massor med BLOD papper på :O skit skumt! så jag går till bettan och säger

Jag: Åh fyfan KOLLA! äre blod eller?
Bettan: jaa , näsblod tror ja
Jag: VAAA!? hur vet du det?
Bettan : Jaa ser ut som de,
Jag. JAHA?
Bettan: Jag tror det var han som satt där i hörnet , han som äger det där utestället du vet , han som knarkar.
Jag: Vaaa gör han!? Drog han en lina eller?
Bettan : ASGARV vaaa?
Helt plötsligt kommer Malin in och säger NÄÄÄÄÄÄ? äre sant med världens bredaste Ä.

Jag dog av garv , de e nog bara vi som har såhär sjuka konversationer!
Därför får ni en bild på min kära vän Bettan , som e bäääst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0