12.02

Godmorgon! johanna ringde mej och drog mej upp ur sängen, hon lockade mej med att köpa hamburgare till mej och då flög jag upp snabbt som bara den! haha det kan man ju bara inte gå miste om ;) Gårdagen var iaf trevlig , den börjades hos Ebba med några andra brudar , senare tog vi bussen ut till Bälinge där Erik och henke hade sin födelsedagsfest! En lyckad kväll med många trevliga männsikor, den slutade med att jag skulle ta mej till redroom men det gick åt helvete! Jag  gick helt fel :O och kom verkligen inte ihåg vart det låg någontstans , fast jag har varit där flera ggr! Så jag fick ringa Linn och hon fick guida mej haha helt sjukt va borta i skallen man kan vara haha.
Bjuder på lite bilder från gårdagen , dock blev det inte många alls.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0