torsdag 2 days left

Godmorgon bloggen! Känner mej lite småstressad just nu, har tusen saker att göra.
Måste föra över pengar , gå till banken, fixa en outfit tills på fredag för då fyller jennifer 20 år. Och då ska hon ha 90-tals fest :D men måste hitta något 90 tals aktigt att ha på mej och det är inte det lättaste kan jag säga. Plus att jag måste hinna packa, för på lördag åker jag till Borlänge och blir borta 2 veckor. Vafan ska man packa ner om man är borta 2 veckor!? Det löser sig väl, får ta tag i det där ikväll.

Nu blire kafffe , så jag piggnar till! Pussss


                                      ni är bäst

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud ta bort bilden!!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 12:49:57
URL: http://linnlindstreom.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHHAHAHAH:P vilken min:P

2010-02-11 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0