torsdag uppdatering

Halloj! Åh vad trött jag är på det här nu, idag gick körningen rent åt helvete. fyfan.... åker iaf hem på söndag och jobbar lite sen åker jag tillbaka hit. Men efter körningen blev jag lite på bättre humör, gick och fixade naglarna , har använt gele naglar, men den här gången provade jag akryl, får se vad som är bäst. Dock har jag fått sjukt ont i fingerspetsarna och på naglarna , skumt för jag har en känsla att det inte ska vara så.. ?  Men det kanske bli bättre imorn får vi hoppas. Sedan på kvällen hade vi bokat bord på min favorit resturang :D broken dreams heter den sjukt god mat. Så vi lyxade till det och käkade där , latisar som vi är. Nu känner jag att mina ögon blir bara mindre och mindre. Dags för sängen, skriver mer imorn! Pusss och Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0