Tidsfördriv

Är du kär just nu? neee men lite förtjust ;)haha
Har du kysst någon idag? Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? har hänt

Har du ett förhållande? Nej,  det är underbaaaaart att va singel
Hur många har du varit tillsammans med? blivit en del.... men få seriösa

När går gränsen vid otrohet?
otrohet kan vara mycket enligt mej, men en puss, då är det too much
Har du sagt till en person att du va kär i henne/honom när du inte varit de? ja, tyvär har jag ju de

Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? Erik, det blev som det blev helt enkelt
Är du romantisk? Ja , jag anser mig själv som väldigt romantisk om jag gillar personen mkt.

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Neej , absolut inte

Är du svårflörtad? Kan nog vara det ;)

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
ja!
Har du lekt med någons känslor? jaa , det har jag nog gjort... men inte med flit
Har någon lekt med dina känslor? hmm, svår fråga kan kanske ha hänt.. men inte vad jag har märkt
Har du haft sex med över 20 personer? nej haha
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 8 månader

... och ditt kortaste? 1 månad

vill du vara singe
l eller ha ett förhållande? Singel , men saknar att krypa ner bredvid någon på kvällen och ligga och små prata det är myyyys.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
nämner inga namn ;)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? neej

När fick du din första kyss? 
haha kommer faktiskt inte ihåg, var väl någon gång när man va liten och lekte ryska posten !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha I guess mig är du den som du skulle bli sist förtjust i på jorden:P men mimmi en annan saga där du är skurken i våran romantic tale haha;)

2010-02-27 @ 22:38:44
Postat av: Anonym

ok men åtmistone hälsa henne iaf, vad kall du äääääärr som vädret ute.. aja men vi får ses någon dag om tillfället bjuder,ta hand om dej bruttan,förlåt om jag sa att du var ugly men den där bilden skrämde mig lite men beyond that såå såg du inte så dum ut,men däremot mimmi gaaaleet söt nej men sööt var hon though:) puss på rumpan nuu.jag får väl träffa mimmi i mina drömmar om inte dig...:)

2010-02-27 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0