Jag har en känsla att ikväll kommer alla få ligga

Goddag på er!
Första dagen avklarad, känns mkt skönt och jag har fått en as sköööön rolig snubbe som handledare. Känns riktigt bra att jag inte fick någon tjurskalle, som är negativ och bara gnäller. Så tror att dem har 2 veckorna kommer bli riktigt bra. Har även suttit på världens längsta teori pass, och pluggat sönder mej, så tänkte ta kvällen ledigt och sätta mej här framför datorn och bara ta det lugnt och ladda om inför en ny dag imorn! ska trycka i mej lite godis nu sen så blir det krypa ner i sängen och susssssa ;)

Puss på er




haha hörde den här låten sist jag var ute på krogen! skööööön eller vad?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det går bra för dig tjejen! Låten gjordes till en partykryssnig för två veckor sedan och han har studio brevid Calles. Jäkligt duktig kille den där Mattias! :)



Saknar dig :/ Fattar inte vad som hänt...

2010-02-15 @ 22:27:12
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0