haha vilken dag!



Heeeej , Herregud vilken dag säger jag bara! Haha jävligt rolig dock, men det hände lite incidenter... det skummaste på hela dagen var att jag upptäckte en man som satt och porrsurfa på sin iphone på fågelsången idag :O och inte vilken porr somhelst utan bögporr. Han försökte dölja det , men vem försöker han lura!? Han satt i ett hörn och bakom där han satt finns det en glasruta så man ser allting ifrån kassan :O haha jaag DOG verkligen! Inte nog med det, det blir värre, när han sedan reser sig upp glider byxkanten ner och jag tappade hakan , när jag då ser att killen eller mannen rättare sagt , har på sej leopard string kalsonger ! OMGGGGGG!!!!
HAHA , varför sätter man sej på ett cafe så öppet och kollar på sånt, gå hem förfan . Helt sjukt!

Iaf efter den incidenten, så skulle jag hämta en tårta som en kund hade beställt , tror ni inte att jag tappar den mitt på golvet :O så den blir helt mos! Fick panik och springer in till chefen som får göra en ny snabbt som attan. Pinsamt och jävligt klumpigt.

Inte nog med det, senare på kvällen vid stängning ska jag hämta en sopkvast inne i städskrubben, tror ni inte att en lång jävla moppjävel ramlar rakt ner i huvet på mej, det bara snurra till och imorn kommer jag nog ha en skaplig bula. AJ!

Jaa vad kan man säga en riktigt fartfylld dag har det minsann varit på fågelsången ;)

Godnatt på er, känner att jag behöver en god natts sömn efter denna dag! pusss


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah Issi då! Låter som en rolig dag! Förutom kvasten, låter som att det gjorde ont :/ Och jag håller helt med om din synpunkt på att mannen borde ha skött sin business hemma! :p

Hoppas allt är bra med dig :) Puss!

2010-02-10 @ 23:09:20
URL: http://iidasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0