19.17

Hallå bloggen! Mitt huvud värker, känns som att det ska sprängas snart ... Kan bero på att jag var uppe halv 6 imorse, skitdrygt. Jag anlände till körskolan vid kvart i sju , som tur fick jag skjuts i det här svinkalla vädret. Iaf då begav vi oss till Falun för att göra halkbanan. Så nu är den avklarad , riktigt skönt! Vi blev uppdelade två och två och jag kom med en kille som måste trott jag va helt störd i huvudet eller något haha. Jag har en tendens att snacka sjukt mycket när jag blir nervös. Så när jag skulle köra snacka jag så mycket så han måste ha fått skavsår i öronen , stackarn. Dessutom lurade han mig att jag skulle ta upp handbromsen i en kurva, och jaa ni kan ju tänka er vad som hände rätt in i snödrivan ! igen ....haha, men det var okej. Rätt skoj var det faktiskt!
Snart kommer min moster och hämtar upp mig vi ska vidare till Annika och spana in hennes lägenhet :) så nu ska jag göra mej redo. Pussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skojjaru vrf lägger du upp en ugly betty bild föör:P hehe nerå men du vart i uppsala bor den där mimi:)?

2010-02-26 @ 14:35:05
Postat av: isabelle

hahha vad vill du? du vill ju inte att jag fråga dej saker så fråga inte mej saker heller :D byyyyeee byeeee

2010-02-26 @ 17:47:41
Postat av: Anonym

hahah mjo men asså jag vill inte bråka meer så ok förlåt, så nu är det bra mellan oss sötnos:) Now tell me var från uppsala är hon?



Så här känner jag för mimmi,lyssna på lyriken och melodin så fräsch:P..Anders bagge har varit med och skrivit låten,kopiera länken och på sidan av musikvideon finns musiktexten till :D



It must be looooove!!



http://www.youtube.com/watch?v=gZf4t-OtU58&feature=related

Postat av: Anonym

kan du spela upp den för mimmi från mej haha och låt henne lyssna på den när hon är ensam och inte med ngn annars blir det grupptryck och hon kommer inte vara sig själv:)



HAHA

2010-02-26 @ 19:04:24
Postat av: isabelle

hahhaaaaaa OMG! tror du seriöst att jag kommer säga det till dej? som inte ens säger vem du är!? tror du ja e duum eller.... va kär du, du är väl den där personen som kommentera allt förut, känner igen när du skriver hohoho . byyye byeeeee

2010-02-26 @ 19:21:10
Postat av: Anonym

vilken jävla persoon?? du tror du är smart va:P

ok men säg bara att ngn tycker hon e sööt..från anonym men visa låten och lyssna du med på den:)



BYYEEE SURPUPPA:D

2010-02-26 @ 19:57:30
Postat av: Anonym

vadå tror du det är bara en enda kärleksfull person i världen eller? HAHA

2010-02-26 @ 20:09:32
Postat av: Anonym

neh nu blir jag fanimej ledsen men ville bara veta om var hon är ifrån. ska inte stalka henne haha,men du är död för mej haha skojja bara:). Ok men kan du åtmistone hälsa från en hemlig beundrare och håll tummarna så att våra vägar korsas;) om det inte händer med dej kankse ugly betty/surpuppa;)

2010-02-26 @ 21:08:08
Postat av: Anonym

/miss peeerfeectt dåå

2010-02-26 @ 21:11:47
Postat av: isabellle

jaaaaaaaaaaaa misss perfect e jaaaaa

2010-02-26 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0