19 års fest

Godmorgon ! Idag är det faktiskt en härlig morgon , gårdagen blev inte allt för sen och inte för mkt av det goda. Så den här morgonen har jag vaknat upp och kännt mej åtminstone som en människa o inte som nåt jävla dräggg haha.
Igår iaf var jag i sthl med syster yster hela dagen, vi käka på resturang och kolla på musikalen hairspray som våra päron bjudit oss på. Sjukt mysig dag hade vi. Senare på kvällen bar det av till Bälinge för att fira Martin som fyllde 19 ! Det var trevligt, dock stannade jag inte så värst länge kom hem runt 1 tiden. Nu ska jag bege mej till min underbaaaaara säng igen. Pusssss


Ett stort Grattisssssssss till Lanseeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0