saknaden är större än vad man tror,



Godmorgon min vänner!
Igår kväll fick jag en grym saknad, helt sjukt , har klarat mig utmärkt dem här veckorna. Men igår vette fan vad som hände, tankarna gick på högvarv. Gick ut och gick en feting lång promenad för att rensa tankarna, och efter det mådde jag lite bättre. Mot tio tiden kom holmen och gjorde mig sällskap vi kolla på matchen Fedrer- Del potro , och matchen var sjuk lång , så somnade inte för ens halv 2 snåret. Men vad hände där feddan?
har nyss gjort i ordning mig och käkat frulllle , klockan 13.30 blire jobb på fågel :D  me like ,saknar att jobba med Bettan, fett skön brud  ( då blire spåra och spana på killar ;P ) haha.


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

JAG LÄSER:D

2009-09-15 @ 12:17:51
Postat av: isabelle

du och den enda typ verkar det som hahahah (;

2009-09-15 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0