söndag

Gooodmorgon allesamans! herregud vad mina fötter värker ! Igår var en riktigt jobbig dag, helt crazy dag på fågelsången med massssor av människor hela dagen inte en lugn stund, jobbade 9-halv 7 sen var det bara stressa hem för att göra i ordning sig för utgång :). Johanna kom hit , och det var typ evigheter sen vi träffades! så det va as kul, vi åkte in till stan runt 10 snåret och träffa Linn och sofie o gänget, gled runt och träffade lite folk , dock tänkte vi gå till framfickan först men det var helt OMÖJLIGT att komma in där, så jävla mycket folk, senare gick vi till platina och där spenderade jag resten av kvällen. Idag är jag ledig och det är gaaalet skönt kan jag säga, ska ner på stan senare och bjuda martin på lunch eftersom Karln fyllt 19 barre, och eftersom jag tycker en aning synd om han , som nu får gå med gips på handen. så det tycker jag han e värd (;
lägger in lite bilder på flickorna jag va med igår, men dock är dem från i midsomras men men ;) puuusssss


Kommentarer
Postat av: linn

tack för en super kväll sötis.

du måste köpa biljett till höstfesten!

2009-09-13 @ 12:28:23
Postat av: isabelle

tack desamma vännen :) ja absolut det ska jag göra på direkten!

2009-09-13 @ 12:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0