she´s a good girl

hej och välkommna får man väl då säga ;).
Vet dock om det är några som kommer att läsa, men vi gör ett försök iaf.
Min helg har förövrigt varit den bästa på länge. I fredags drog  Jag ,Bettan, Andrea och Lisa till Bj för att sätta klackarna i taket , en riktigt lyckad kväll tills jag skulle trampa hem genom den mörka natten. Då uppstod det problem med tappad mobil , men som tur var hittade den tillbaka . Trots att den låg in ett dike med sjukt högt gräs , fråga mig inte hur jag lyckades med det. Men jag återfann den och det är de viktigaste.

Lördagen bestod av jobb på fågel hela dagen, mot kvällen stressade jag till Fanny där det vankades inflyttningsfest, med middag , gott att dricka och sen utgång! Kvällen var helt underbar som allt från framfickan , gillet och sen taxi till fannys lägenhet, där vi deckade 4 st i en bädd soffa. En sjukt rolig kväll/natt var det iaf med mycket skratt! Dock blev konsekvenserna att jag låg med feber hela dagen igår , så idag är jag hemma ifrån jobbet, men jag mår mycket bättre så det är skönt!
Nu blire käk på balkongen , puss isabelle


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0