så sjukt trött

Gårdagen var dunder, blev bara lite för mkt och dricka, och det fick sina konsekvenser kan jag säga. Men jag hade kul , dansade häcken av mig , i mina höga skor , så har knappt kunnat gå idag, har vart en sjuuukt jobbig dag , gick upp 9 för att börja jobba vid 10, jobbade sedan till halv 7. blä bakis o jävlig. men min drog idag har varit cola och röda ferrari bilar ,som våran chef köpt in tilll oss så snällt, som Hans säger , lite godis är bara bra för hjärtat haha ;) Nu ska jag återgå till syrran , vi är typ 10 pers här hemma som ska käka räkor dricka vin och bara umgås.. men jag hoppar det sist nämnda , ska trots allt jobba imorn öppning till stängning och då gäller det att vara pigg. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0