ohhh like it like it

blev inge jobb idag, men har sysselsatt mig bra iaf, blev en trip inåt staden där jag träffade älskade jossan, blev också en kina buffe med mamma, + att jag har handlat massor saker till lägenheten. Har även averkat några gossip girl avsnitt och bara degaaat runt här hemma. Väntar på att pappa ska komma hem och då blir det övningskörning för fulla muggar, nu ska jag ta tag i det på riktigt! inge mer "skjuta upp" eller skylla på saker, jag ska banne mig ta det där jäkla körkortet!

Och ikväll börjar andra avenyn! oyes ! ska sitta spänd framför tvn (; för vad folk än säger så älskar jag det bara . och för att inte glömma så kommer mina sötnosar hem från kreta inatt åh vad jag har längtat .
nu ska jag diska och shaaaajka(stavning) loss till den här låten . (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0