lying in my bed I hear the clock tick and think of you

Godmoorgon! Ser ut som jag blir ledig idag också, så idag funderar jag på att svänga förbi in till stadens gator och shoppa lite, behöver lite nytt i garderoben , och högst på listan står jeans! Tyvär så suger jag på att köpa jeans , kan bero på att jag tycker det är sjukt tråkigt. Och man blir bara deprimerad, mitt fall brukar vara att jag ser ett par as snygga brallor , (kärlek vid första ögonkastet) men sen när man står där i provhytten ser dem ut som skit och man blir bara så less. Men jag ska göra ett tappert försök idag och hitta ett par. Funderar också på att dra en luch på kajsas om min kära vän jobbar där idag. vi får se, have a good day pusss


lyssna kärlek kärlek kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0