dunderkväll <3

Gokväll , jag är helt slut , fast dagen bara har bestått av att slappa i soffan. Gårdagen var sjukt rolig , :D Dagen bestod av jobb på fågel sen kom johanna och hennes pappa och hämtade mig och vi åkte raka vägen hem hit , för att fixa oss och dricka lite, vid tio tiden drog vi in till stan för att träffa Linn, Sofie och Emma. Sen bar det av till BJ. En hel klockren kväll med massor av dans, och på slutet innan stängning ramlade jag ner från en högtalare hahha , så har sjukt ont i kroppen. Hur lyckas jag , det är frågan?
Nu väntar jag på ett samtal från malin , hon hade ringt flera ggr på mobilen , undrar var kvinnan har på hjärtat.
ska kila pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0