dålig uppdatering I know

hallå :), eftersom jag varit lite dålig på att uppdatera , så ska ni få en kortsammanfattning om vad jag gjort i helgen ;).
Fredag , var jag i sthl med johanna och Amanda :) rikitgt nice, fick med mig en ny mobil samsung touch me like, men har samma nummer .
Lördag jobb hela dagen , hem till Holmen och kolla på film och käka varma mackor, sen en lång promenad.
Och idag har jag jobbat hela dagen igen. PUHU! en kort och snabb sammanfattning.
Imorn blire antagligen jobb igen sen sushi käk med Bettan wiooo !
Lägger in lite bilder som jag fick från jessica nyss, från några helger sedan,

Glad o full hah


Pusss på er


Kommentarer
Postat av: Tilds

Haha och Ida i bakgrunden :D

2009-09-28 @ 15:09:47
URL: http://tingalingan.blogg.se/
Postat av: isabelle

jaa :D hihi

2009-09-29 @ 09:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0