17 again



det blev en trip till gränby centrum istället, men inte sjutton hitta jag några jeans inte, helt omöjligt , tror att problemet ligger i att jag är för snål! det måste vara det. Men jag hitta en jeans klänning iaf ifrån H&m för att kompensera det hela. (se ovanför) den ser blå ut men i själva fallet är den grå. Han med en lunch på barista också, sen var jag så snäll så jag hyrde film till mamma och mig som vi nyss kollat på wallander kuriren  vart det.....men den var tyvär  ingen höjdare ! Men nu väntar 17 again med självaste hunken själv! Zac Efron , mmmmm yummmi kommer få ha en hakklapp på mig så jag inte dregglar ner mig allt för mycket (; kan va risk för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0