the weekend

Hej , ska dra en kort sammanfattning om vad jag har gjort i helgen.

Fredag:jobb på fågel
Lördag: Stockholm med martin och johanna , senare runt 11 tiden när vi kom  tillbaka till uppsala träffa vi niclas och då blev det chillkrök på olerrys och terassen ,runt halv 3 tiden kom  Holmen och hämta mig , full och glad och jävlig ! haha rikitgt kul kväll.
Söndag: Jobb på fågel, sen på kvällen häng med jakob,sen hem och sova bums!

Och idag har jag legat i sängen nästan hela dagen och sovit mår nämligen sjukt dåligt, så jag anar att jag börjar bli sjuk :( och det vill jag bara inte!!!

Så nu har ni fått en kort sammanfattning om helgen, nu återvänder jag till sängen , ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0