Lördag leeedig :D

Åh jag är ledig idag fyyy fan vad skööönt! :D jag har redan varit med mamma och pappa och köpt nya skor, köpte ett par nit stövlar som jag är inlove with<3 så snyggga, dagen idag kommer bara bestå av att vara hemma och slappa , och vila så jag blir pigg igen är fortfarande lite hängig. Och njuuuta av min ledighet! Btw så var jag och käka kina buffe med bettan och karin efter jobbet igår , det var himmelskt gott och galet roligt, satt och as garva i 2 timmar i streck ni är för roliga ;D. Nu ska jag dra mig mot tv.n Pussss



Kommentarer
Postat av: Pontus i blg! xD

Jag tycker du ska gratta mamma som fyller år ^^

2009-10-03 @ 21:20:40
Postat av: isabelle

Äre sant :D hälsa henne ifrån mig :)

2009-10-03 @ 21:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0