Live the life you love, Love the life you live

hallå, har bokstavligt talat vräkt i mig en kebab pizza och massor av cola, det är sista pizzan och colan jag får dricka på länge, eftersom jag ska köpa gymkort på fredag och jag ska bli nyttig ;) haha låter kanske weird eftersom det kommer ifrån mig, den största godisråttan , fettt missbrukaren som finns!? men nu har jag bestämt mig, det är väl dags att ta tag i det hela innnan jag rullar fram inte sant? Och just nu är jag så glad för jag har hittat den perfekta tatueringen som jag ska skaffa mig ( på ryggen ,precis nedanför nacken ) :D det blir min andra, och efter den första sa jag aldrig igen, men jag har tydligen glömt hur jävla ont det gör. Men det är helt klart värt det.

awesoome tattoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0