isabelllooor

ll




Kommentarer
Postat av: nisse från manpower

gaaaaah isabelle sluta med dina bilder fan du gör mej wild u make me weak u make me strong, She be the one

She be the drug

She's gonna take you high, take you low

never get enough

She be the one

She be the bomb

Watch out here she comes

You know you're gonna get some:P

2009-11-19 @ 18:15:38
Postat av: nisse från manpower

gaaaaah isabelle sluta med dina bilder fan du gör mej wild u make me weak u make me strong, She be the one

She be the drug

She's gonna take you high, take you low

never get enough

She be the one

She be the bomb

Watch out here she comes

You know you're gonna get some:P

2009-11-19 @ 18:16:09
Postat av: nisse från amnpower

Postat av: nisse från manpower

Jag tänkte vart fan har jag sett dej någonstans, och vet du vad? Jag kom på vem du var.. Du var tjejen i mina drömmar ohohohoh. Jag e ett spöke som bara du kan se men ingen annan:P jag e din Loveghost:)

Du har unikt utseende och remember försök alltid vara annourlunda och inte en i mängden:)

Nu msåte jag sluta med mina sextrakasserier innan du flippar, vill ju inte att det ska hända:(

LOVE yaa girl ciaaaaaaao

2009-11-19 @ 18:23:08
Postat av: nisse från amnpower

sista bilden ser du bäst ut. Alla dina bilder blir bra , du lägger upp fina bilder bra smak du har.hahah gaaaaaaaaaa hejdåå!!

2009-11-19 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0