21.20

hallå ;) äntligen hemma, har varit en hel crazy dag på fågel har bokstavligt talat garvat arslet av mig haha. Efter jobbet tog Bettan och jag med oss massor av mackor som blev kvar och tjockade i oss allt möjligt till middag efter jobbet haha as gott!
Det roligaste av allt idag var när jag sisådär hade jobbat lite allt för många timmar och var alldeles för övertrött så skulle jag berätta en sak för bettan och det blev helt fel!

Jag: Bettan , du vet han Hans kusin? han som är rakad?
så kommer bettan utstormades
Bettan: VA!? hade han ett rött lakan på sig? haha så jävla fult jag dog av GARV!

nu ska jag sova eller snart iaf, pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah

2009-11-04 @ 23:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0