09.17



Godmorgon alla sötisar! Jag har sovit som en stock, igår var en helt underbar dag :) först träning(har galen träningsverk idag) otränad brud! Sen skulle ju Holmen bjuda på lunch/middag , men dock leta vi igenom typ halva stan innan vi hittade någonstans att äta , för alla resturanger öppnar ju kl 5 :O skit drygt, så tillslut blev det buffe på little italy iaf, då var vi så jäkla hungriga så vi nästan sprang dit och brottades för att komma först till maten haha. Senare på kvällen mötte jag upp Malin och vi gick och såg Michaels Jackson film THIS IS IT ! Så jäääävla bra film ,eller snarare dokumentär, men jag älskar hans låtar ! Så jag blev helt till mig så nu kommer det bara MJs musik ur mina högtalare på ett tag ;)
Dock märkte jag att jag sjungit fel på en av hans låtar hela tiden! :O Jag har sjungit Man in the middle men det ska ju vara man in the mirror  haha OUPS! så typiskt mig hahha.


MJ man in the mirror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0