Personalfest på saluuuuuuuuu

Hallå, SHIIT! Den här har nog varit den värsta jobbdagen i mitt liv :O. Det var nämligen så att vi hade personalfest med fågel igår :) very nice, middag på Koh Pangan sen vidare till Saluhallen.Jag som tänkte att jag skulle ta det hur lugnt som helst eftersom jag jobbade idag, men så blev det i själva verket inte, slutade med dans på högtalare och helrör med mina kära arbetskollegor. Ju mer tiden gick  , ju roligare hade jag , men till slut vid halv 3 tog jag en taxi hem till mej här i årsta. Sen ringde Dennis som slutat jobbat och då prata jag med han i en fucking timme , så sen var klockan 4 :O! PANIK, jag som skulle upp kl 8. Så sov mina 4a timmar sen vinglade jag iväg till fågel igen för att jobba ytterligare 10 härliga timmar, Det var HEMSKT! har nog aldrig mått så dåligt. SÅ känns som jag bor på fågelsången numera dag och natt liksom. nice, eller?

Nu ska jag bädda ner mej och SOVA ska ju jobba imorn också. Pusss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0