new moon

Godmorgon, Usch dagen igår var riktigt depri, sådana dagar borde inte få finnas,Jag visste att det skulle bli såhär jag hade förutspått det haha typ :S,  jag är sjukt bra på att göra perosner ledsna, men det är absolut inte min mening, jag vill att alla ska vara glada, men i slutändan blir det ändå fel, men jag kan snart inte räkna hur många sånna här sitautioner jag har varit med om nu :O whyyy? jag hatar dem. kan inte allt bara vara lätt och inte så komplicerat inte just nu iaf. känslorna det är dem som spökar antar jag, blä på dem.

Aja skitsamma , det löser sig hoppas jag, idag ska jag jobba på fågel halv 2- halv 8. Sen ska jag på bio med Dennis och hans lilleeebruuuur Oscar på New moon.
Nu ska jag fixa mej och käka nåt, hörs pusss


en bild på mej och söta Lisa från personalfesten ( snodde den från Lisa elanders blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0