juldagen var bääääst!

halloj, Gårdagen var bäst! Sjukt kul, det började med att johanna,linn och ingrid kom hit och vi drack lite, vid kvart över tio tiden tog vi taxi in till stan för att sätta klackarna i taket på kalas! :D En riktigt lyckad och rolig kväll, den slutade med kebab käk och en taxi hem vid halv 4 snåret! så glad att jag har er bruuudar ♥
Dock blev jag påmind idag  att pontus och jag tog i hand på ett vad igår :O man ska aldrig lova någonting i onyktert tillstånd haha, Vadet var att vi ska pierca tungan tillsammans , haha redan nästa vecka!? vad har jag gett mej in på det är frågan :O dock får vi se om detta blir av, kommer väl banga flera ggr om skulle jag tro;P. Men ett vad är ju ett vad så ;) Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem med pizza, e så sjukt sugen på det, sen blir det väl sova tidigt . Ska upp galet tidigt imorn och jobba hela dagen lång!
puss :*



girls just wanna have fun-miley cyrus

Kommentarer
Postat av: nisse från manpower

Du har ju många killkompisar verkar det som, men vrf HAFFAR du inte någon av dem, Dennis eller någon haha de ser ju bra ut;) Så du kanske är en player va haha.

Du hittar den RÄTTA säkert:)

2009-12-27 @ 13:03:15
Postat av: nisse från..du vet vad:P

haha Kalas, alla säger att det suger där, Bj och Saluhallen e bättre ju:D People va bra men kalas ,inga e typ där ju hehe ..inga snygga folk som deeeeeeeej HOHO

2009-12-27 @ 13:15:09
Postat av: nisse från manpower

haha sötis, vill du inte smaka på sötman av kärleken eller är du en liten player. Så gulliiiiii:D

2009-12-27 @ 22:07:12
Postat av: isabelle

hahah :D klart ja har många killkompisar,men no no ingen player .

2009-12-28 @ 07:45:36
URL: http://iisabelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0