HAHA SPÅRAD KVÄLL

hallå ;) haha shit va spårad kväll de va igår, Var ute på det nya stället vip, ja gick dit med jossan och co. Sjukt mycket folk träffa halva uppsala kändes det som. Och eftersom nästan all dricka kostade 25 spänn , så mår jag som jag förtjänar idag haha. Dennis och jag dansade bokstavligt talat HÄCKEN av oss , såå sjukt jävla kul. Runt tre tiden Tog Jag , Dennis och Isabell en taxi hem till mej och vi ramlde typ in i lägenheten as garvandes. Idag har jag garvat vidare hela morgonen , typ full fortf? och för en stund sen drog dem tillbaka hem till Alunda, så resetn ev förmiddagen har jag STÄDAT hela lägenhet , dammsugit, diskat osv eftersom mami och papi kommer hem från egypten ikväll :). Ska rulla in i duschen nu och sen till Donken och smälla i mej en stor fet big mac , sen blire sthl med Mallan. Seee ya :D



det här va helt klart kvällens låt,

Kommentarer
Postat av: Frida

Dennis! :D

2009-12-03 @ 18:36:21
URL: http://fridaforsgren.blogg.se/
Postat av: pylvis

näsaaaaaaaaaan

2009-12-03 @ 20:11:01
Postat av: isabelle

haha ja :D

näsan?

2009-12-04 @ 13:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0