21.01


Åh imorn är jag ledigt, fyfan vad skönt säger jag bara. Nu när jag gått och blivit sjuk igen, det suger. Mamma säger att jag måste typ byta livsstil !? haha hur tolkar man de, måste äta nyttigare , träna , sova mer, och absolut inte r*ka! Eftersom min astma har kommit tillbaka blir det bara ännu värre, immunförsvaret är på noll. Eftersom som jag  äter typ onyttigast av alla , inte tränar ett dugg , jobbar som en idiot , sover alldeles för lite,  jag är konstant trött, så kanske det inte är så konstigt att jag blir sjuk titt som tätt! Nej skärpning Isabelle, SKÄRPNING!
Nu ska jag ta något och äta, duscha, sen kasta mej i sängen och ringa till mannen i Alunda och se vad han gör, Sen sova gott. hörs imorn pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0