Dagen innan nyårsafton ;)

Godmorgon! Gårdagen spenderades mesta dels på inne i staden för letande efter en nyårsoutfit, dock gick det sämst! Hittade ingenting alls förutom ett par örhängen och lösögonfransar. Så nu tänker jag ge upp tar något gammalt i garderoben och pimpar upp det med lite smycken, smink och skor ist ;) det blir bra. Vid 3 tiden mötte jag upp Sanna, Ida och Josefin för en fika, det var hur kul som helst att träffa dem igen :), vi satt och snacka om allt precis som den gamla goda tiden åh vad jag saknar!
Idag ska jag möta upp Linn och Johanna vid centralstationen kl 10 och ta tåget till Sthl. Där vi ska handla in det sista till morgondagen för då är de ju Nyårsaftoooon :D vad jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0