16.41

Hallå :) Sitter nyss hos syrran , har varit barnvakt hela dagen lång och blir det ett tag till! Ikväll blir det röj med mina sötisar Johanna och Linn , Åh gud vad jag har saknat er <3, har inte träffat er på år och dar känns det som . Så det ska bli sjukt kul  ! :D Problemet är bara att jag måste försöka fixa mej här hos syrran samtidigt 2 ungar springer omkring o skriker men det går säkert bra ;P sen stressa hem och äta middag med allihopa, hur ska jag hinna med allt haha. det återstår och se, nu ska jag återgå till filmen vi kollar på , typ 4.de filmen idag ;)

ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: linn

du är bättre <3

2009-12-18 @ 19:24:59
Postat av: isabelle

<3

2009-12-19 @ 11:48:53
URL: http://iisabelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0