11.25

Goooodmorgon!
Igår var det som sagt utgång som gällde. Dennis och jag körde vårt eget lilla raace,  Film och förferre med hans brorsa haha , runt halv tio begav vi oss ner på stan för att komma in gratis (A);), både dennis och jag har noll kronor på kortet så vi var helt enkelt tvungna , ;P iaf så trodde jag att det skulle va sjukt mkt folk eftersom det var American Pie tema, men icke ! Det var sjukt lite folk, ibland var dansgolvet tomt :O , men vi var iaf kvar till 2 tiden, sen vid halv 3 kom min syrras kille och hämtade oss, och vi skjutsade hem dennis . En halv timme stod vi ute och väntade i KYLAN paaaaain , har nog aldrig frysit så mkt i hela mitt liv, varfööör ska det vara så förbannat kallt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0